Fotogalerie

Fotogalerii navštívíte kliknutím na obrázek nebo její název.

A tak šel čas ... (4. třída)

Začátkem září jsme zasadili našeho Avíka (tak děti pojmenovaly avokádo) a začátkem každého dalšího měsíce jsme zdokumentovali, jak  nám rostl. Nyní je konec školního roku, Avík si lebedí v atriu pod břízou a my budeme najpjatě očekávat, zda léto bez nás přežije.

Otisk (4. třída)

Tak jsme dnes 6.6.2017 přišli na řadu! Od 8 do 10.30 (bez jakékoli přestávky) děti vydržely "bojovat" s hlínou.  A že je práce bavila, o tom svědčí i to, že si nikdo v 9.45 nevzpomněl, že má hlad. To se ještě nestalo! Slova jsou málo, více ve fotogalerii.

Výuka v Šárce (4. třída)

Jelikož všichni ze 4.A zvládli organizaci "školkového" pondělí výborně, vyzkoušeli si, jaké to je nést zodpovědnost za malé, jak je těžké dávat srozumitelné pokyny, udržet jejich pozornost, hlídat, aby se neztratili, zaujmout je, vymyslet takové činnosti, aby je zvládli a mnohé další, domluvili jsme se, že to zasluhuje odměnu. Tudíž jsme na celou středu 31.5.2017 opustili školu a vyrazili se učit do Divoké Šárky. Touha po plavání byla tak velká, že děti zpěvem dokázaly na zataženou oblohu přivolat sluníčko. Byl to moc příjemný den.

Sport pro školku (4. třída)

V pondělí 29.5.2017 jsme na našem školním hřišti přivítali kolem 50 dětí z MŠ Šmolíkova. 4.A pro ně vymyslela a zorganizovala nejrůznější sportovní aktivity - slalom s míčky, hod do obručí, fotbal, děti si vyzkoušely i atletickou dráhu, skok vysoký a lezeckou stěnu. Všichni ze 4.A k roli organizátorů a ochránců přistoupili velmi zodpovědně a zaslouží velikou pochvalu.

Dědina Cup 2017 (4. třída)

Škola v přírodě Malá Skála 2017 (4. třída)

Postupně přidávám.

Pražská zastavení - Divoká Šárka (4. třída)

Pro školní projekt Pražská zastavení, jehož vyvrcholením bylo vánoční představení, jsme zvolili Divokou Šárku, kam chodíme často. Zde alespoň částečně zachycen proces tvorby.

Dopravní hřiště (4. třída)

Ve středu 14.9.2016 jsme vyrazili na celodenní venkovní výuku na dopravním hřiště a v oboře Hvězda.